Galerie media

Experiența fizică și virtuală (VR) la care au luat parte studenții din anul II a Facultății de Inginerie, Facultății de Științe ale Mișcării și a Facultății de Litere din cadrul Universității "Vasile Alecsandri" din Bacău.

Vizita a fost organizată în cadrul proiectului FDI-2023: „Educație digitală la UBc: utilizarea aplicațiilor din realitatea virtuală în activitatea didactică” la S.C. AGRITEHNICA SERVICE S.R.L., Bacău Filipești.

 
Sesiunile de implementarea a aplicației integrate în activitatea didactică din Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău, din cadrul proiectului FDI-2023: „Educație digitală la UBc: utilizarea aplicațiilor din realitatea virtuală în activitatea didactică”, au fost destinate pentru studenții Facultății de Inginerie, Facultății de Științe ale Mișcării (IFR și IF), Facultății de Științe și Facultății de Litere.
 
 

Proiectul DIGI-EDU@UBc implementat de Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău: noile tehnologii din realitatea virtuală folosite ca instrumente ale învățării

Proiectul „Educație digitală la UBc: utilizarea aplicațiilor din realitatea virtuală în activitatea didactică” (DIGI-EDU@UBc), finanțat de către Ministerul Educației prin CNFIS-FDI-2023-F-0085, a vizat o abordare nouă în ceea ceprivește instrumentele învățării, făcând apel la noile tehnologii din realitatea virtuală.

„Universitățile trebuie să își reseteze metodele de predare pentru era digitală în vederea unei educații incluzive și reziliente. Proiectul și-a propus o abordare unitară, prin pilotarea unei  aplicații integratoare STEM în 4 facultăți din UBc pornind de la premiza că VR este un instrument util al ecosistemulului de educație digitală care poate asigura concomitent, atât îmbunătățirea experienței de învățare, cât și perfecționarea continuă a competențelor digitale ale personalului didactic. Scopul proiectului a vizat extinderea procesului de modernizare a activității didactice, prin utilizarea unei aplicații din realitatea virtuală care să permită vizualizarea și controlul informațiilor de tip STEM în 4 facultăți din UBc. Prin intermediul aplicației create, studenții au avut acces la tematica esențială din cadrul disciplinelor, sub formă de postere electronice de sinteză, accesibile prin cod QR”, a declarat Prof. univ. dr. ing. habil. Valentin ZICHIL, Director de proiect.